Analýza dát a vizualizácia balíček pre Swift/rýchlejšie
Sciologness
Home |

Analýza dát a vizualizácia balíček pre Swift/rýchlejšie

Napísal Mark Lewis s podporou z NASA AISRP grantu (Hal Levison PI)

NOVINKA!

09.01.2009 - Verzia 0.3.0 bol zverejnený. Existuje veľa zmien a opráv chýb v tam. Najväčšia zmena, a dôvod ísť na vyššie číslo verzie, je pridanie prúdov .

3/26/2009 - sme začali robiť Wiki pre SwiftVis, takže užívatelia môžu prispievať k dokumentácii. Tu môžete nájsť Wiki na http://swiftvis.wikidot.com

09.04.2008 - aktualizované JAR z 0.2.2 bol nahraný. To je súbor kompatibilný so starou verziou. To teraz prijíma formát reťazca končiace d, o, alebo ax pre to konverzie celých čísel. Všimnite si, že prevod z double na int, je skrátenie. Takže teraz formátovací reťazec%, bude d vám celé číslo s poriadnymi lokalizovaných vložených separátorov.

08.11.2008 - Verzia 0.2.2 bol zverejnený. To má veľa malých vylepšení a opráv chýb. Jedna vec, ktorú by ste mali všimnúť, je, že kreslenie veľké pozemky pôjde trochu rýchlejšie. Je tu tiež nelineárne fit filter na doplnenie lineárny fit filter. Ak potrebujete, aby sa zmestili na lineárnej funkcii lineárny fit filter bude účinnejšie, ale nelineárny fit filter vám dáva silu, aby sa zmestili takmer všetky funkcie, ktoré chcete. To má pomôcť mať slušnú odhad toho, čo riešenie. Základné prevedenie 3-D grafiky bola tiež pridaná. To je skoro implmentation a ďalšie funkcie bude pridaná v priebehu času. Vítame spätnú väzbu a podnety.Ak zistíte chyby nahláste je, prosím, aby mohli byť odstránené veľmi rýchlo. K dispozícii je návod na 3-D grafiku v SwiftVis, ktoré vám pomôžu začať.

01.07.2008 - Verzia 0.2.1 bol zverejnený. Existuje niekoľko významných nové prírastky do tohto. Najväčší z nich pochádza z požiadavky užívateľa, aby bol schopný spracovať veľké množstvo súborov bez použitia GUI. Takže tam je teraz dávkové spracovanie voľba v SwiftVis. Existujú dve rôzne možnosti pre dávkové spracovanie. Môžete si prečítať viac o novom tutoriálu . Pre sťahovanie dát z viacerých súborov do SwiftVis iným spôsobom je nový filter bol vytvorený tzv vstupné Collection filter. Tento filter udržiava z prvkov, ktoré prichádzajú do nej v priebehu niekoľkých zmenami vstupu. Viac sa môžete dozvedieť o tom, ako ju používať v malom tutoriále . Spolu s radom malých vylepšení, sa zdrojom PKDGRAV bol pridaný. Tento zdroj nie je v súčasnej dobe podporuje opitý formát. Povedzte nám svoj názor, ak chcete, aby pridal. Novinkou bol pridaný do vzorcov, ktoré sa zaoberali na novom tutoriálu sa zaoberá, ako točiť filmy, ktoré obsahujú viac paralelných dátových sád.

09.02.2007 - Verzia 0.2.0 bol zverejnený. Táto verzia obsahuje ďalšie zmeny v kóde v zákulisí, ako v tom, čo sa bude používať. Väčšina zmien, ktoré sa osnove aspekty kódu. Primárne 2-D kresliace rutiny boli výrazne refactored. To tiež viedlo k zmenám v spôsobe, akým rozloženie pre komplexné pozemkov funguje. Niekoľko strán documnetation bol aktualizovaný, aby odrážal tieto zmeny ( plot strana , bin.dat tutorial ). Mali by ste zvážiť čítania prostredníctvom niektorého z nich. Tým, že tieto zmeny sa nám podarilo pridať nejaké nové funkcie pre vykresľovanie. To zahŕňa schopnosť meniť veľkosti riadkov alebo stĺpcov v sietí pozemkov, ako aj schopnosti prijímať osi použitie protokolu váhy. Menšie značky osi kliešťom boli tiež dať dovnútra nový filter bol pridaný, ktoré vám pomôžu vytvárať na povrchu mriežky z riedke scatter dát. To sa nazýva interpolované povrch filtra . Napokon, niektoré vylepšenia prijať skriptovanie, ktoré boli pridané v poslednej aktualizácii. Tie vám umožní použiť externý editor a čítať z binárnych súborov, vrátane tých, ktoré s formátovaním Fortran.

Pozri staršie aktualizácia položky tu.

Stiahnuť jar súbor. Stiahnite súbor Tento odkaz ukazuje na získať najnovšiu verziu SwiftVis. Je spustiteľný JAR súbor. Z príkazového riadku spustite "java-jar SwiftVis.jar". Ak zistíte, že máte spustený z pamäte, môžete použiť-Xmx možnosť. Tento kód bol aktualizovaný pomocou funkcie Java 6. Mali by ste mať verziu je spúšťať SwiftVis. Ak nie, choďte sem , aby si jeden (stačí iba JRE, ak chcete vyvíjať nové komponenty). V čase, keď píšem tento, Apple nevydala Java 6 pre Mac, takže budete musieť použiť verzii SwiftVis pred 0.2.0 alebo spustiť SwiftVis na non-Mac. V systéme Windows môžete jednoducho kliknite na ikonu JAR súboru (ale nehovorte Hal so systémom Windows). Ak máte počítač s 1 + GB RAM a sú ochotní sa SwiftVis použiť trochu toho (alebo, ak máte OutOfMemoryErrors inak), potom použite-Xmx možnosť. Umiestnenie-Xmx1000M pred-jar umožní Java rast až 1 GB pamäte v prípade potreby. Môžete ísť vyššie rovnako. Ako pravidlo, môžete si dať Java o 70% svojho systémovej pamäte RAM bezpečne. Chystáte sa nad tým môže viesť k ťažkej vymieňať, ktoré spomalí váš počítač sa významne. Ak zvyčajne beží mnoho ďalších procesov na stroji budete chcieť obmedziť Java na 50% svojej pamäte zariadenia.

Pozrite sa na SwiftVis Wiki na http://swiftvis.wikidot.com

Ak chcete nájsť staršiu verziu SwiftVis, pozrite sa na JAR súbor tuV niektorých implementáciách Javy môžete tiež zistiť, že získate lepší výkon, ak použijete-server.

SwiftVis je open source work in progress. Ak nájdete chybu, alebo chcete, aby sa príspevky, kontaktujte ma na mlewis@trinity.edu . Nenechajte si upgrade na novšiu verziu SwiftVis ľahko. Pravdepodobne by ste mali udržať staršie súboru JAR okolo. Dôvodom je, že v prípade, že údaje v niektorých prvkov zmenil, bude vaše predchádzajúce uložené súbory a šablóny pravdepodobne neplatná v novšej verzii.

Táto dokumentácia je k dispozícii ako gzip tar archívu tu.

SwiftVis je analýza dát a vizualizácie balík, ktorý bol napísaný primárne pre použitie s Swift a rýchlejší. Avšak, balíček taktiež obsahuje všeobecnú funkčnosť a rozšíriteľnosť, aby mohol byť používaný s inými typmi dát, rovnako (napríklad bol používaný s planetárnymi krúžkových dát). Bola napísaná v Jave, aby mohol byť použiteľný v mnohých platformách.

Balíček SwiftVis je postavený na základnú konštrukciu s dátové zdroje, ktoré sa pripájajú cez niekoľko filtrov pre spracovanie prvkov údajov a ktoré idú do pozemkov, ktoré zobrazujú dáta. Jednotlivé prvky obsahujú vektory parametrov a hodnôt. Nižšie sú zoznamy zdrojov, filtrov, a štýlov vykresľovania, ktoré sú súčasťou bežného SwiftVis aplikácie. Iní môžu byť vytvorené užívateľmi vyplniť viac špecifické potreby. Užívatelia môžu predložiť tieto na hlavné obalu tak, aby ostatní mohli mať prístup k nim rovnako. Hlavné SwiftVis prostredie je rozdelená do dvoch oblastí, z ktorých jeden, ktorý ukazuje graf z pripojených zdrojov, filtrov, a pozemky, a druhý, ktorý ukazuje vlastnosti prvku vybraný v grafe. Vzorka zasadnutí v SwiftVis je uvedené nižšie s dejom, ktorý je generovaný.

Flexibilita v návrhu SwiftVis je významný, ale v dôsledku toho môže byť trochu učenia. Z tohto dôvodu sme poskytnúť základné informácie a počet cvičení, ktoré vás prevedie jednotlivými krokmi, ako robiť rôzne veci s SwiftVis.

Prvky a SwiftVis základy

Základné bin.dat tutorial

Farebné modely v plochách

Binning a povrchové grafy

Filmy evolúcie

Použitie odhadzovania informácií

Etikety a formátovaný text

Vzhľadom k tomu, počiatočné podmienky

Všeobecné dátové súbory

Kresliace funkcie (postupnosti a funkčné filtre)

Nájdenie častice v rezonanciu (*** Bill a Luke *** To je návrh, takže môžete vidieť, ako som si mysleli, že by to.)

Lineárne Fit filter

Tipy na opakované použitie práce a šablón

Klikacie nástroje

Použitie SVScheme

Možnosti a konfigurovateľnosť (vytváranie vlastných zdrojov, filtre a dátové sady)

Úprava prvkov v tabuľkovom typu cesty

Histogramy a Bar Pozemky

3-D Vykresľovanie

Automatické spracovanie

Dávkové spracovanie

Vstup Kolekcia filter

Box Car Filter

Element Rozdeliť Filter

Vytváranie filmov z viac paralelných vstupov

Spätná väzba a Bugs

Zdroje

Swift dát binárne pozície - Tento zdroj číta v primárnom výstupnom súbore z Swift

Swift výmetu údaje - Tento zdroj číta v odhadzovania údajov Swift

Swift dump dát - Tento zdroj bude čítať v rôznych súborov výpisu z Swift, ak všetko, čo potrebujete k analýze je posledný timestep zo simulácie.

Swift Encounter údaje - Tento zdroj číta stretnutie údajov Swift

Všeobecné dátové súbory - To umožňuje čítanie prakticky akýkoľvek text alebo binárny súbor.

SPH zdroj - zdroj pre čítanie v binárnych dátových súborov SPH.

Sekvencia - tento zdroj nie je čítanie súboru, ale namiesto toho produkuje lineárna postupnosť hodnôt, ktoré môžu byť odovzdané prostredníctvom filtre bez nútiť užívateľa k vytvoreniu jednoduchých "falošné" súbory.

Schéma zdroje - Tento zdroj umožňuje písať SVScheme kód pre čítanie v dátach zo súborov a vykonávať SwiftVis prvky z nich. Pozri Použitie SVScheme pre použitie podrobnosti.

Pevná 2D nesloučených zdroj - Tento zdroj číta v štýle C súboroch binárnych dát na dáta, ktoré sa už nesloučených.

Particle 2D nesloučených zdroj - Tento zdroj číta v štýle C súboroch binárnych dát na dáta nesloučených by častice miesto priestorové umiestnenie.

Košík a Rad Source - To znie štýle C binárny súbor, ktorý obsahuje binárne výpis častíc pozícií a polomery.

Filtre

Výber filter - Tento filter vyberie prvky prvého zdroje do neho na základe určitých podmienok stanovených užívateľom.

Riedenie filter - Tento filter je navrhnutý tak, aby viac uniformu výrub dát. To vám môže pomôcť získať rýchly prehľad informácií bez réžia spracovanie všetkých dát v zdroj.

Kľúčové pre výber filtra - Tento iný výber filter, ale ten je určený k výberu položky z jedného súboru na základe hodnôt v inom súbore.

Funkcia filtra - Tento filter bude transformovať dáta pomocou užívateľské funkcie špecifikovaný. To môže byť tiež použitý pre spojenie dvoch paralelných dát do jednej kolekcii.

Súradnicový konverzného filtra - Bude previesť z orbitálnych elementov heliocentrický a späť. Tiež zahŕňa konverzie pre barycentrické názov a vodiace centrum súradníc použitých v miestnych krúžkových simulácií.

Zlúčenie filter - Tento filter jednoducho vezme dva alebo viac súborov dát a vyrába a jeden ten, ktorý je zložený z dvoch.

Mass filter - tento filter pridá masy z dátového planét súboru prvkov čítanie od binárne Poloha zdroja. Môže pridať prvky pre centrálne hviezdy.

Symbo Mass filter - tento filter pridá hmotnosti a spojenie informácií na binárne Poloha zdroja.

Zoradiť filter - Tento filter bude triediť všetky prvky založené na určenom vzorci alebo hodnotu.

Nesloučených filter - Tento filter bude vyrábať hystogram-ako dáta z dátovej stanovených v niekoľkých rozmeroch.

Movie filter - Tento filter umožňuje oknom dát zo zdroja. Má funkcie, takže môžete ľahko mať okno pohyb cez údajov. To môže byť použitý k videniu ako k vývoju systému v priebehu času.

Schéma filtra - Tento filter umožňuje písať SVScheme kód, ktorý filtrovanie dát. Pozri Použitie SVScheme pre použitie podrobnosti.

Skupina číslovanie filter - To je hlavne, ak si sa sťahujú vo vonkajších množín dát, kde sú dáta v skupinách, ale prvky skupín nie sú číslované. To tiež čísla samotných skupín.

Wake peak filter - Ako sa dalo uhádnuť z názvu, bol tento filter určený na použitie s planetárnymi údajov krúžkových simulácie vytiahnuť umiestnenie prebudení vrcholy z povrchovej pozemku. To nájde lokálne maximá po plátky cez dátový súbor, takže by mohol byť použitý s ďalšími údajmi, ako nájsť veci ako body maximálnu výstrednosti pre častice.

Región filter pre výber (Listener) - Tento filter vyberie obdĺžnikovú oblasť, iba o prevzatí prvky, ktoré patria v určitom rozsahu v dvoch rozmeroch. To je tiež poslucháč, takže to môže byť nastavený tak, aby sa kliknutím vstup z pozemkov a pohybujte sledovanie región alebo zväčšovať spôsobom.

Slice filter pre výber (Listener) - Tento filter vyberie prvky v určitej vzdialenosti okolo rezu cez dátové sady. Plátky sú vyrobené v 2-D priestoru buď zvisle, vodorovne, alebo pozdĺž ľubovoľného segmentu. Dáta sa zvyšuje so vzdialenosťou od a polohy pozdĺž rezu. To je poslucháč tak plátky môže byť umiestnený kliknutím na pozemkoch.

Rotácia Filter (Listener) - Tento filter umožňuje transformáciu dát prostredníctvom rotáciou alebo iných transformácií. To si vyžaduje vstup ako poslucháča uľahčiť používanie.

Element Table Editor - poskytuje tabuľku ako schopností pre rýchle úlohy.

Počet Rebin filter - znovu-bin dáta spolu skupín. Dostanete sa určiť, koľko dát by mal ísť do každého z nových zásobníkov.

Lineárne Fit filter - Je lineárne záchvaty údajov. To skutočne pridáva v dvoch filtrov. Jeden, ktorý výstupom fit parametre a ďalšie, ktoré vyprodukuje fit hodnoty.

Drezy

Štatistika Sink Listener - Tento drez bude poskytovať štatistické údaje o vstupoch to vrátane min, max, a STD pre každý parameter a hodnotu. To je tiež poslucháč a zaznamená umiestnenie kliknutí v textovej oblasti, ktoré možno kopírovať z

Vykresľovanie

Plot element - To je prvok, ktorý umiestnite do grafu. To má veľa možností, vlastné okrem toho, že možnosť zobraziť niekoľko rôznych štýlov vykresľovania.

Scatter plot - Jedná sa o štandardný vykresľovanie štýl vo všeobecných 2-D SwiftVis vykresľovanie mechanizmus.

Rectangular povrch - to je pre základné povrchu pozemkov. Je určený pre použitie s nesloučených filtrom.

Orbit plot - To bude čerpať z obežnej dráhy telies. To predpokladá, že vstup je v orbitálnej prvky Swift súboru.

Vektorové pole - tento štýl pozemkov pozície a čiary mimo nich ukázať vektorových polí.

Schéma style - Tohle je sprisahanie štýl, ktorý vám umožní písať kód, SVScheme, ktorý bude robiť zvyk kreslenie pre vás. Pozri Použitie SVScheme pre použitie podrobnosti.

Obrázok výbavu - Tento graf štýl pridá sa vyšplhal na obrázok do výkresu. Je to šikovný spôsob, ako pridať mimo grafiku do výkresu, alebo dokonca len dať os na obrazov vytvorených s inými nástrojmi.

Zjednodušuje - Tento pozemok štýl bol vyvinutý pre nejakú prácu v krúžku dynamiky. Je to v podstate spája body v dátovej sade. Toto správanie môže byť napodobenie so skupinou číslovanie filter a bodového sprisahania.

Všeobecné povrch - Tento bol tiež vyvinutý pre prstencové dynamiky, ale tiež slúži ako silnejšie forme povrchových plotra. Aj keď môže byť použitá s nesloučených filtrom rovnakým spôsobom, že obdĺžnikový povrch môže, má schopnosť prijímať oblastí povrchu bez obdĺžnikového a môže tiež vykresliť až tri dát na jednom povrchu.

Iso Linka Surface - Toto kreslí čiary konštantnej hodnote po povrchu. To môže byť pokrytý na obdĺžnikovú plochu, všeobecný povrch, alebo len vypracované samostatne.

Javadocs

Táto stránka bola naposledy aktualizovaná dňa 04.09.2008 14:26 .

Preložené z http://www.cs.trinity.edu/~mlewis/SwiftVis/ Homepage
...